mandag, juli 13, 2009

Prosjekt sjegg

Nå har jeg vært sengeliggende en hel uke. Og jeg skal ikke legge skjul på at jeg begynner å bli litt lei. Lørdagskvelden begynte jeg å blø, og måtte tilbringe natten på sykehuset. Og i går begynte det såvidt igjen. Derfor holder jeg det i sjakk ved å ligge helt stille og spise lollipop.

Noe må man jo ta seg til når man ligger i senga hele dagen. Derfor bestemte jeg meg for å la det gå en hel uke uten å barbere meg. Jeg mener, det er jo ikke som om jeg forlater huset uansett, så jeg kan jo se så shabby og rar ut jeg bare vil. Så da gjorde jeg det, og sånn ble jeg sendes ut.
Det ble jo slettes ikke så ille. Men fy flate, det klødde fælt!




Forresten har jeg helt glemt å nevne at jeg både har fått barnehagejobb og leilighet i Oslo. Så, yey!

4 kommentarer:

Nalina sa...

du har blitt velsignet av gud med en barnehagejobb :p ta bilde hver dag så vi får se prosessen. med skjegget, ikke gud i barnehagen..

Joachim sa...

Hehe! Sjegget måtte desverre bort etter. Ble rett og slett altfor irriterende. Men kanskje senere...

sus paranoia dus sa...

looking hot! :) Fra når tar du over leiligheten?

Joachim sa...

Tja... Når jeg vil egentlig. Har hatt den fra 1. juli:)