tirsdag, februar 02, 2010

Gukko kjekke musikk!

Ok, jeg er fullstendig klar over at det er pruppstusslig å drive å blogge sanger fra youtube. Men, dette er faktisk min blogg, og jeg kan gjøre som jeg vil. Alt jeg kan si er at jeg anbefaler at dere hører på sangene hvis dere har et par minutter til overs. De er rimelig kjekke. -Og omtrent alt jeg hører på om dagen.


Damien Rice sin cover av Radiohead sin Creep.


Carpenters sin supersang Superstar fra 1971. Har blitt covret nord og ned i ettertid, men denne står igjen som den beste versjonen. (Sonic Youth, ta deg ei bolle!)

3 kommentarer:

ButikkLine sa...

Synes at det er pruppkosli` at du blogger musikk. Jeg har vært her, tatt meg tid, hørt på! Takk, jeg trengte noe nytt å spille....<3

Joachim sa...

Yippi! ...og værsågod! :)
(Jeg håper forresten at du er en sånn en som spiller koselig musikk i butikken din. De butikkene er som oftest de beste!)

ButikkLine sa...

Jeg er en sånn en....jeg spiller musikkopplevelser for menneskene som kommer hit! For noen er det som å få en god klem.... Peace and <3 :)