fredag, desember 01, 2006

Endelig helg!

Jupp, da var helgen her. Og i morra, på den store dagen, skal jeg på julemarked på Steinerskolen på Ila sammen med Øyvind. Det er i hvertfall planen.
Det blir fint.

Idag har jeg klippet meg. Frisørdama, som jeg etterhvert begynner å se på som en venn, ville aller helst at jeg skulle ha litt hokky-sveis og også aller helst at jeg skulle farge det litt. Litt ask-grå-farge innerst for å ett-eller-annet hadde vissnok sett bra ut, mente hun.
Jeg lovte å tenke på det.

Bildet viser den nye mobilen min. Jeg tror jeg liker den. Borsett fra at tastene 1 og 3 er nokså godt gjemt opp under der. Godt at jeg har tynne fingre da.

Etter skola, der jeg idag tok bilder av en klassbolle, og etter at jeg hadde klippa meg, dro jeg til byen. Intensjonen var å leke vanlig stundent, og sitte på biblioteket å lese til mandagens tentamen. Beklageligvis fikk jeg bare lest litt over ett kapittel før de skulle stenge. Det var litt kjipt, så derfor må jeg nesten lese ferdig i kveld. Mhh... Og jeg som skulle vaske hus og greier. Jaja.

De to skrullete, men snille menneskene jeg bor sammen med hadde ordnet med stripper i bursdagsgave til meg. Avtalen var at stripperen Nikita fra Stjørdal skulle komme hit i morgen kl. 2100 å danse for meg i 10 minutter for 2500 kr. Dette synes de ble litt dyrt, forstålig nok, så det ble ikke noe av. Selv om de hadde ordnet og styret og fått alle som skal komme til meg til å være med å spleise. Derfor fortalte de meg i går kveld historien om stripperen som nesten kom på besøk.
Jeg tror kanskje jeg ville blitt mer flau enn glad for å ha en stripper på fanget. Men det hadde jo vært litt artig å da. Det er jo også en ting å oppleve før man dauer liksom.

Jeg bor sammen med to omtenksomme og kreative mennesker.

Nå skal jeg være fornuftig.
Kanskje.

Ingen kommentarer: