søndag, desember 10, 2006

Nok en fortreffelig aften





Enda en gang er søndagen her med sin lunefulle atmosfære. Jeg sov til klokka halv tre, og våknet opp fin og uthvilt. I går kveld var en rolig kveld med besøk av Øyvind. Det hadde jeg godt av pga. at jeg ellers hadde hatt en litt uggen dag. På fredagskvelden var det nemlig julefest på skola, og det vart en blanding av litt innabors og en relativt sein kveld. Derfor var det ikke noe særlig å stå opp tidlig i går for å reise på jobb. Attpåtil var det kanskje den mest hektiske jobbdagen i manns minne og lange køer av kunder hele dagen lang. Dette kombinert med en litt kjip dagen-der-på-følelse gjorde hele lørdagen litt slitsom.
Men jeg overlevde.

Nå her jeg stått et kvarter med hånda ut av vinduet for å få inn lyd på TVNorge. Dritt og møkk og jævelskap!!!! Det endte med at det ble program uten lyd i kveld.

I dag har jeg vært litt flink òg. Jeg dro til skola, og tok bilder av en parfymeflaske som skal brukes i en reklamen. Jeg tror kanskje det gikk helt greit. Om jeg blir fornøyd, skal vi ikke se bortifra at jeg legger ut bildet her en dag.
Etter å ha vært på skola, dro jeg en tur til hu Karoline der det var brettspill, kakao og pepperkaker. Det er alltid like koselig.

Vi er sånn cirka nesten midt i eksamenstiden, og det har i lang tid ligget en litt trykt stemning over leiligheta. Eirin hadde eksamen i går, og hun klarte seg bra, trodde hun. Og nå har hu hengt opp digre ark med stikkord for neste eksamen utover hele kjøkkenet. Denne jenta er både smart og flink. Også begynner hun å bli jækla flink i marine-teknikk-greier.

Verdensrekorder er fortsatt like artig, så legger derfor ut bilder av verdens største tre, verdensmestere i hår-i-ansiktet, verdens raskeste sofa som kjører i 140 km/t. og verdensrekord i samling av mennesker som har på seg gorillakostyme (637 stk. i London)

Ingen kommentarer: