mandag, desember 04, 2006

For en helg. Men så var det plutselig mandag igjen.




Og mandager suger. Det vet alle. Og spesielt idag fordi vi hadde tentamen.
Men jeg tror det gikk bra.
Det ekstra dumme med mandager, er at de følger etter søndagene. Og søndagene er, som alle vet, ukas beste dag. Og mandagen er jo ukas værste. Så det kan bli en litt for brå overgang for de fleste. -Meg inkludert.
Ja, som dere sikkert vet så hadde jeg bursdag på lørdag. Og dette måtte selvfølgelig feires med brask og bram (eller hva det heter.) Selv om man er 21 år og gammel som fy, må man få lov til å more seg når man har bursdag. Det skal jeg fortsette med til jeg er 100 år gammel. Etter det skal jeg muligens ta det litt mer med ro.
Se på noen bilder som følger med, så kan man se hvor fint jeg hadde det på kvelden min og litt hvor fin jeg var i farta dagen etter. Leiligheta vår var rotete, men det gjorde ikke så mye fordi alle var enige om at kvelden før hadde vært en hit. Jeg fikk til og med skryt av festen på både Cathrine og Elise sin blogg.
Ikke dårlig.
Legger ut et misslykket forsøk på å lage et panoramabilde av et rotete kjøkken. Grunnet åndssvakt stativ og rævva optikk ble resultatet skuffende. Men men....

Idag hadde vi som sagt tentamen. Det har jeg aldri hatt før, men synes det minnet mistenkelig om en hvilken-som-helst-anna-prøve. Men tentamen høres kanskje litt mer tøft ut. Ikke vet jeg. Pga. denne tentamenen da, så fikk jeg altså ikke skrevet blogg i går fordi jeg var pent nødt til å pugge.

I kveld spiste jeg middag omtrent klokka halv ti. Det var en sen middag nr. 2 fordi jeg var på skola i hele 11 og en halv time idag. Rimelig lenge, og jeg er litt sliten.

Ellers lite spennende. Skal sette meg ned å kvile ryggen en stund på sofaen før jeg skal legge meg.
Det blir godt.

Ut og over!

Ingen kommentarer: