tirsdag, mars 20, 2007

Brownies, pasta og sykebesøk

Jeg skal ikke blogge. Jeg skal se på tv.
Jeg er fornuftig.

I går var jeg i Osloveien 20. Hos Heidi og Caroline. Det var veldig fint.
Vi spiste pasta og så spiste vi brownies og drakk kaffi.
Det var fint.

Så dro jeg, Asbjørn og Heidi for å se på Carro som spilte håndball. Caroline sitt lag vant masse.
Mest fordi de spilte mot veldig gamle, litt baktunge damer.
Men også litt fordi de var veldig flinke.

Idag var jeg på sjukehuset for å besøkte Øyvind.
Slik så han ut!


En sang jeg liker akkurat nå: Edit Piaf med No, je ne regret. Den er fin.
Jeg får frysninger.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hva har skjedd med øyvind a?

Joachim sa...

Næææ, ikke godt å si. Fått på seg en eller anna sjukdom i India, så kroppen hans tuller litt.
Men det går så bra så.

Kine sa...

så sjuk han ser ut. huffamei