mandag, mars 12, 2007

Oweh oweh owehe aouehe drekka mer, drekke mer!

I går var det fest i leiligheta. André feiret nemlig bursdagen sin litt på forskudd, og folk var bedt inn fra nord og sør. Skikkelig bra stemning, og hæla i taket hele kvelden.
Derfor sov jeg til klokka fire idag.

Ellers ikke all verdens nytt. Jeg har fått sommerjobb i Hamar Arbeiderblad, etter at fotosjefen ringte meg og sa at han visste hvem jeg var, og at han hadde sett at jeg ikke hadde søkt på jobben. Så da snakka jeg med han på mandag, sendte søknad på tirsdag og fikk jobben på fredag. Stilig!

Bortsett fra det, har jeg visst vunnet enda ett-eller-anna i Sterk-reklame sin konkurranse. Prisutdeling på torsdag, så da blir det spennende å se hvordan det går. Hurra hurra!

Her er bilder fra i går. Dere bør faen meg nyte bildene, for det var et helvete å laste opp alle sammen!
(Trykk på bildene, så blir det større)

God natt!








































Og gjett om det smakte godt med egg og bacon på søndagsmorran!?
O'yeah!

7 kommentarer:

Heidi og Caroline sa...

han i rødt med bart
og briller va sinnsykt sexy!

Anonym sa...

Enig:)

Anonym sa...

fin gjeng!

Anonym sa...

hello
har han med "i love NY" trøye på, alltid svart og grå hettegenser?
Har aldri sett han uten!

kine

Anonym sa...

Nei, han har ikke alltid det. Det er faktisk ganske lenge siden han har brukt en nå. Han gikk alltid med den før, men så fikk han seg en brun genser av samme sorten (men uten striper), og gikk bare med den, helt til han også fikk seg en blå en, som er nesten lik som de to forrige. I dag har han faktisk på seg den brune. Han har riktignok alltid på seg svart og grå genser på bilder, særlig når de publiseres på nettet. Og når han kler seg ut som stripete papegøye fra Amerika. Og litt ellers. Og når han og Joachim skal ha på seg like klær på bilder.

Så svaret på spørsmålet til anonyme Kine blir altså: nei.

Joachim sa...

HAHA:)

Fredrik sa...

Eid.