fredag, mars 30, 2007

Retroperspektiv rett inn i ferien.

Idag ga Gudene seg med å være snille. Sola forsvant bak skyer, og regnet kom. Etter fire dager så fulle av sol at man nesten ikke skulle tru det. Men det er vel sånn livet går. Litt opp og litt ned. Jeg er ikke lei meg av den grunn.
Selv om det nå er ferie, og det hadde vært fint med sol når jeg skal på hyttetur med vennegjengen i morra.
Det blir uansett stas.

Jeg har fått Facebook.
Vil egentlig ikke ha det, men har fått det allikevel.
Typisk meg.

Legger ut bilder fra siste kurset; retro. Flinke modeller, og bildene ble helt ok. Ikke så mye mer enn det.
Men en gutt i klassa mi lurte på om Andrè var modell fra Trend Modellbyrå her i Trondheim. Jeg har ikke fått sagt det til han enda.
Han blir sikkert glad.
Andrè; læreren synes du "gjorde" bildene. Takk.
Og selvsagt takk til Heidi og Ine også. Dere var supre.

Da sier jeg god påskeferie til alle sammen!

Ps. Det skal liksom være polaroidbilder da vettu!



3 kommentarer:

Kine sa...

så fine bilder :)
vennegjengen uten meg :( jaja

Towe sa...

Kjempe fine bilder, men det ska jo verr sagt at eg like alt så har ein mariusgenser i seg

Anonym sa...

Haha... Hvem gjør vel ikke det liksom? Snakkes.