onsdag, juli 30, 2008

For dere som bare ikke veit

Idag har jeg fått billetter til Jan Eggum-konsert. Fikk de gratis på jobben, men er usikker på hvor kult det kan bli. Klokka er halv to. Jeg har vært her siden klokka halv ni. Det eneste fornuftige jeg har gjort er å redigere ett bilde, og tatt meg en tur til legen for en liten sjekk.

Bare lurer på om dere alle er klar over oslofashion.blogspot.com? Sånn ca. verdens artigste blogg, med bilder av kjendiser og wannabes med dårlige frisyrer og klær.
Fantastisk underholdning, men litt flaut å le høyt av det når man sitter i et åpent kontorlandskap på jobben. Det er kanskje ikke sånn man skal se på på jobb.
Men på en annen side, skal man vel kanskje ikke blogge heller?

Uansett, ta en titt. Det står til og med skrevet om kristendåsa Nina Karin Monsen der. Hvis du vil vite mer om det Nina Karin står for, ta gjerne en titt her:
http://www.bevarekteskapet.no/bevarekteskapet/kronikker_/
og her: http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article1399319.ece
Full fest!

6 kommentarer:

faux pas sa...

takk for hyggelig kommentar ang. oslofashion! fp

Joachim sa...

Skulle bare mangle:)Hvordan fant du den så fort?

Anonym sa...

Orket ikke lese om denne forferdelige dama! cathrine

Anonym sa...

Nina K er ikke lenger min beste venn!

Anonym sa...

haha, leste du om hu i magasinet forrige lørdag?

Anonym sa...

Nope. Faen, det skulle jeg gjort