søndag, juli 13, 2008

Oh oh oh, helg

Jeg har funnet igjen laderen til mac`en min. Den lå under senga. Og jeg som var helt sikker på at jeg hadde lett der. Uansett, den er tilbake.
I går var jeg ute. Eller, egentlig dro vi ikke ut. Blant annet fordi alle Hamars utesteder har startet å stenge kl. 02 om natten, og de stenger ølsalget kl 01.30. Noe som i grunn er helt absurd. Så vi var først hos Elise, så hos Nalina, og så ble jeg sjuk. Ja, rett etter at jeg og Jørund hadde danset en lyrisk dans, ble jeg plutselig kjempeforkjølet. Vondt i halsen og tung i hodet, så tenkte det var best å dra hjem.

I dag tidlig våknet jeg, veldig ute av form. Forkjølelsen sitter kraftig i, og jeg kunne ikke være med Sondre, Grunde og Jørund ut for å fiske. De kom derimot på besøk etterpå med abbor i en pose. Vi stekte to av dem i rømme. Veldig godt, men mest bein.
Så idag har jeg ligget på sofaen, og sett tre filmer. "Dude, wheres my car", "Det beste fra Hege Schøyen" og tilslutt så jeg "Hairspray" enda en gang. Det er nå 3. gangen jeg ser den i løpet av noen måneder. Og den får meg fortsatt i et fantastisk humør.

Her er traileren, den burde dere se. Vel, egentlig burde dere se hele filmen:

3 kommentarer:

Anonym sa...

haaater hairspray

Anonym sa...

bitch

Anonym sa...

Å brorsan! eg eeeeeeeeeeeelskeeee hairspray, den gjør meg verkeligt glad, du e nå my brother from another mother.... takk for blender :D
sees i paris te høsten