mandag, juli 28, 2008

Joachim @ work

Jeg jobber med å ta bilder. I avisa, som sikkert i fleste veit. Her er en liten brøkdel av det jeg har drevet å tatt bilder av.




















Egentlig skal jeg blogge bilder fra ferietur. Men siden internetten ikke fungerer hjemme, blir det jobbilder-blogging fra jobb. Når jeg har ekstra tid til overs. Hvis sjefen skulle ha blitt sur for det, kan jeg slå i bordet med at jeg kun tok 15 minutter lænsjpause idag.
Bortsett fra det, er jeg hjemme alene. Og har dermed ansvaret for å vanne blomster.
I går kveld bestilte Heidi og jeg flybilett til Paris. Så nå er det ingen vei tilbake.

4 kommentarer:

Ingerid sa...

wow. mye flotte bilder.
likte spesielt han nakne gutten :P
Grattis med plass og flybillett til frankrike!

Anonym sa...

very nice.

Anonym sa...

dritbra!! du er jo dreven, kar!

Joachim sa...

Haha, takk Oda. Liker å se at du også leser blogger