lørdag, august 30, 2008

Do the dance

Det er så varmt. Så inderlig varmt. Allikevel har vi vært på shopping. Jeg har holdt ut i 2 uker i Paris uten å handle noe klær bortsett fra en bokser og 3 par sokker. Det tar på. Idag besøkte vi favorittbutikken Kiliwatch for tredje gang. Sist vi var der kom en mann bort til meg og snakka mye fransk. Han trodde jeg jobba der.
Det er passe kult, og jeg ser på det som et tegn på at jeg blender inn.

Jeg har kjøpt med ny jakke. Den er litt blå, har hette og er i fake skinn. Litt usikker på om den kanskje er litt stor.

Heidi "Putting on her face" Furre

Denne utsikten har vi ikke lengre. Den er fra da vi fikk bo hos Karen. Takk Karen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så hjertelig fantastisk at du faktisk
bor i Paris!!! Det er byen der alt mulig vakker og vidunderlig kårni er født. Jeg tror jeg må bli rik i en fei og kjøpe en leilighet med høyt under taket, vinkjeller og kveldsutsikt mot tårnet. "HeadInTheClouds" :-D

Kine sa...

den jakka var kjempefin!

Maysan sa...

Hei Joachim
Jeg (datteren til Jens Erik i HA) har begynt å følge med på den fantastisk artige bloggen din. ser du har det bra i frankrike. Håper det er greit at jeg har lagt en kobling til bloggen din fra bloggen min. Du skriver godt!!

May-Britt

Anonym sa...

Line-Line? Ja, her er jeg. I Paris. Og i morgen flytter jeg inn i ordentlig leilighet. Oh, skal bli godt etter å bo to uker i en bag.

Heia May-Britt, artig at du fant bloggen min:) Og koblinger er alltid en bra ting!