fredag, august 15, 2008

Whatz up?

Da jeg investerte i et lite kompaktkamera, ble bloggens lesere lovet mer bilder. Det løftet skal jeg prøve å holde. Her er litt av det som skjer.


På torsdag var Siggen og Mari på gjennomreise i Hamar. På vei mot Tigerstaden.

Mari "The Blossom" Vold, følte seg hjemme i Hamar. "Det var som om træran og folkan og bilan bare venta på mæ", skal hu ha uttalt.

Hamars gågate fikk fintfolk på besøk.

På onsdag kveld, klokka åtte, fikk Øyvind det for seg at vi skulle dra på hytta til Jørund på Sjusjøen. Vi var ikke like begeistret.

Etter mye om og men, endte det med at Øyvind og Jørund telta i hagen min. Jeg var med på moroa (dvs. brettspill, øl og mimring om gamledager), men bestemte meg for å sove inne i egen seng.

Idag fikk jeg fire ordentlige brev. Det har jeg aldri fått før. Og det får meg til å føle meg voksen og etablert. Men er det noe jeg ikke er, så er det det.

Jeg har pakka ferdig. I morgen reiser jeg til Oslo. Og så til Halden for å fixe litt på mandag, og så Paris på tirsdag. Da jeg flytta fra Trondheim i sommer, fylte jeg en stor stasjonsvogn pluss et lass på toget. Nå fyller jeg en bag, en koffert og en kamerasekk. Det kaller jeg flink og fornuftig. Etter instrukser fra Heidi, må man være streng med seg selv når man pakker.
Jeg ser på dette som et bevis på at jeg har klart det.

1 kommentar:

Kine sa...

du er søt joachim. spesielt på det siste bildet :)