tirsdag, september 09, 2008

16. arrondissement

I ren kjedsomhet blogger jeg. Vi sitter på sengekanten på Heidi sitt rom. Det er foreløbig det eneste stedet i leiligheten vi får inn internett, og faller derfor som et naturlig møtepunkt. I går kveld dro vi til Latinerkvarteret for å finne på noe artig. Det endte med is for Heidi og brus for meg på en fin café.
Selv om vi oppfører oss som vi fortsatt er på ferie, merker jeg etterhvert at det er her vi bor. Men det fine er at ingen dager er like, og at vi alltid bare gjør det vi har lyst til. Sånn som i morgen, aner ikke hva jeg skal gjøre. Bortsett fra undervisning i Cyber-Space klokka fem. Vurderer å dra på Richard Avedon-utstilling på Place de la Concorde.

(richardavedon.com)
Jeg føler at jeg deltar i NM i stygge bilder på bloggen, men det er så innmari enkelt å ha med seg kompaktkamera rundt.

Under undervisning idag. Heidi hadde på seg den nye toppen som får hu til å føle seg som Britney i Toxic-videoen.

Av alle steder i Paris, er dette stedet vi henger mest. Bortsett fra hjemme. Det er her vi sitter når vi har undervisning.

Heidi i våres gate. Ny ransel.

Paris by night. Søndag night, vel og merke.

Meg. Metro.


Føler at jeg kanskje blogger litt FOR ofte?

7 kommentarer:

Maysan sa...

Er ingenting som heter å blogge FOR mye!! Til infor:D

Anonym sa...

enig med maysan! Det er alltid fint å lese om Paris.. it makes me wanne fly ovah to you guys! juhu

Anonym sa...

Godt å høre! Fly on my wings of love, Maja!

Karoline O.A. Pettersen sa...

Dra på Avedon-utstilling, og bli litt forelska for meg også! Blogging er bra, blogging er toppen! I morgen skal vi ha "Paris-møte", jippijaja :)

Anonym sa...

Var på utstillinga idag! Topp, topp, topp!

Anonym sa...

Du blogger ikke for mye.
Jeg liker å flykte fra hverdagen og leve gjennom deg (og Heidi) og dine (og Heidis) eventyr ute i den store verden.

Silje. Silje Hårstad. Ja, du vet.

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er