fredag, februar 13, 2009

Drastiske tiltak

Jeg er i gang. Jeg har tatt et valg. Jeg har tatt fart, og satt utenfor. I går var jeg i kontakt med Ford Models, og snakka med en veldig hyggelig, ung mann. Etter å ha fått et litt dårlige inntrykk hos Woman Agency, var det godt å komme inn i varmen hos Ford. De er mine nye venner.
Jeg kunne få ta bilder av nye modeller, og hvis jeg var flink, så skulle jeg få penger etterhvert.

Og ikke bare det. Jeg red videre på en arbeidsomme og modige bølgen, og dro innom American Apparel for å høre om de søkte etter ekstra folk. Og det gjorde de, så nå oversetter jeg CV`en min til engelsk.
American Apperal skiller seg litt ut fra alle andre butikker. De har støtter bra saker, alle klærne lages i Statene av folk som får skikkelig betalt, og dessuten er det en kjent sak at de som jobber der er de hippeste og kuleste ungdommene i byen.

5 kommentarer:

Kine sa...

Så bra!!
Nå ble jeg stolt! :)
Hurra hurra

Ragni sa...

kva skjedde med amerikanerane? har du svikta dei?

Joachim sa...

Å neida, Ragni. Eg kan kombinera så det hjome etter!
Takk, Kine:)

Anonym sa...

shhhaaaaait! du er på G. stolt av deg. Håper du får masse penger og masse jobb ;)

Joachim sa...

Ja, nå vi får krysse fingrene. La oss håpe at jeg får kombinert American A, barnepass, fotografassisten, fotograf for modellbyrået pluss heltidsstudent.
Yey!