tirsdag, februar 10, 2009

Friendz



I går var det meldt storm i Paris, og folk ble bedt om å holde vinduene sine godt lukket. Jeg ble litt skuffet. Oppvokst på innlandet som jeg er, ble stormvarsel fort veldig spennende. Det blåste, relativt mye, og gateskiltene vibrerte. Men noe flyvende gatestolper og tak som ble revet av husene, så man lite til.
De skulle stenge flyplassen rundt klokka 20. Noe som vil si at mine norske gjester, som har besøkt meg i helga, akkurat ratt å sette kursen mot nord før ting ble stengt.

For i helga har jeg fått besøk. Ragnhild og Siri kom nedover kontinentet, og plutselig dukket også Ingrid og en typisk nordmann ved navn Ola opp. De hadde planlagt trailerhaike-tur gjennnom Europa. En idé som falt igrus etterhvert, da de fant ut at det var ulovlig for trailersjåfører å plukke opp haikere.
Men de kom seg nedover med tog, og plutselig var huset fullt.







Tusen takk for besøket.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, innmari typisk, det er vel stort sett bare Ingrid som planlegger trailerhaiketur.