torsdag, februar 05, 2009

...Og nå takker vi google

Jeg har snakka med en hyggelig politimann som står vakt uten for huset våres to ganger. Han ble overrasket da jeg fortalte at jeg ikke visste hvem som bodde i området, som de passet så godt på omtrent hver natt.

Men etter å ha funnet ut hva det avstengte området het, fant jeg like så greit ut at det var best å google litt.
Aller først fant jeg denne snerte, lille leiligheten til salgs. Prislapp? 15 500 000 euro. Ja, over femten millioner euro. Altså omlag 150 millioner kroner.





Men tror dere det var alt jeg fant?

Å neeeida, jeg fant ut at blant anna disse to er våre naboer. Og da mener jeg virkelig naboer, som at det tar meg tre minutter å gå bort til dem. (Hvis jeg hadde sluppet inn gjennom porten)


Å jaaada! Selveste Celine "My Heart Will Go On" Dion kjøpte kåk rett rundt svingen i november for 45 millioner dollar.


Også hu her da. Carla Bruni-Sarkozy. Også kjent som kona til presidenten i Frankrike. (Noe som mest sansynligvis vil si at presidenten også bor der. Noe som igjen forklarer politiet utenfor soveromsvinduet mitt.)

Heidi, Anna og jeg har snakka om å gå runde med nybakte sjokoladekjeks i en kurv. Litt sånn for å få sagt ordentlig hallo til naboene liksom. Veldig, veldig viktig å ha et godt forhold til naboene.
Sånn tilfelle man trenger noen til å passe katten eller ta inn posten en helg vi reiser utenbys.

Hvis noen er hyppe på mer kjendis-søking i område, så heter det Villa Montmorency.
Takk og god natt!
(God natta Celine, god natta Carla og Nicolas.)

5 kommentarer:

Nalina sa...

wow! nærmeste nabon min er ei diger bikkje med egen hodelykt.

Anonym sa...

ÅDÆVEN! endelig veit vi det!

Kine sa...

åh jess så fint å endelig finne ut hvem som bor der!
så kule naboer a gitt!

Anonym sa...

shitmaddafakkaCRAAAAZY. herreminhatt! tenke seg til! naboene mine er en nedlagt sexbutikk og en alkispøbb..

Karoline O.A. Pettersen sa...

HAHA :)