søndag, september 27, 2009

Det er søndag kveld, Maja skreller poteter og snart er det film


På fredag kom Ragnhild over. Vi drakk gin tonic.


På lørdag fant Maja ut at hun skulle være sjuk denne helga. Vi hørte på omtrent 15 forskjellige versjoner av Oh Holy Night, drakk te og så på Flight of the Conchords. Som den gode samboeren jeg er, skulle jeg lage middag til den syke. Det ble laks med hvitløksmarinerte poteter på en seng av stekte sjampinjonger og paprika.


Og til et slikt herremåltid må man alltid ha førsteklasses underholdning. Det vil si Hairspray.

10 kommentarer:

Anonym sa...

dere må være en drøm å bo sammen med!

Anonym sa...

Det er det! Joachim er veldig snill og kul! nå blir det som nevnt Film. JESS!

Kine sa...

Jeg skal gi hairspray en ny sjanse i kveld. Kule bilder, men du burde vel ha vasket potetene før du kokte dem?
:-P

Joachim sa...

Her snakker vi nypoteter som ikke skal kokes, men derimot rett inn i ovnen. Spises med skall. O`yes!

Kine sa...

åu jess. men jeg ville vasket dem. Maten så helt perfekt ut, så jeg tenkte jeg måtte klage på noe. Sånn er det å være blogger, man får mye drittslenging også. HAHA

Joachim sa...

Åååhh... Jammen da hadde jeg jo vasket av marinaden og pestoen. (Det er det det er, ikke møkk=)
Helt greit med drittslenging, jeg tåler det!

Anonym sa...

Hørt sufjan stevens sin versjon? Den er så fin så fin :)

Joachim sa...

JA! Den hørte jeg. Veldig fin ja

Mari sa...

Skjerp deg.

johanne sa...

Den maten så god ut du!