tirsdag, oktober 31, 2006

Det er så godt å leve i disse tider. Og det er en fin ting

Jeg har vondt i fingrene, håndleddene og fått hard hud på tuppen av fingrene mine. Det er på grunn av at jeg har redigert ca. 57 bilder i løpet av kanskje fem timer. Også har rommet mitt tatt ny rekord i rotete rom. Men det er ikke derfor det er så godt å leve akkurat nå. Og grunnen er heller ikke at det snør. -Noe som foreløbig er hyggelig og fint, men som om ikke så lenge kommer til å kun være et irritasjonsmoment og ikke noe jeg forbinder med kos og hygge.
Men det som er fint, er at ting er så artig om dagen. Vi har digital workshop, og i går fikk vi ny oppgave som skal leveres i morgen. Vi skulle ta minimum ca. 40 bilder, og sette de sammen med musikk sånn at det på en måte blir en film. Hørtes litt skummelt ut, men det viste seg å kun være en fin ting. På kvelden gikk jeg, Karina, Cathrine og Heidi ut på Peppes Pizza, og spiste. Vi satt der fra kl 19.00 til kanskje ca. 22.30.

Idag har jeg gjort oppgaven. Jeg bestemte meg for å lage tidenes klisjé-musikkvideo, og løpte rundt i byen og spurte ukjente jenter i fjortisalderen om jeg kunne ta bilder av dem. De fleste sa ja, og noen fniste og sa nei. Tilslutt ble det hele 55 bilder av forskjellige smilene jenter i alderen ca. 12-17, med regulering, kviser, masse sminke, og det som ellers hører med. Som bakgrunsmusikk bruker jeg sangen som passer best av alle (og jeg sa jo at det skulle være klisjé, for det var jo hele ideén). Jeg brukte Christina Aguileras sang "Beautiful".
Det blir tacky og flott!

Skulle gjerne ha publisert videoen min her, men det har jeg da altså ikke lov til. Derfor kommer det fire bilder fra fashionshooten forrige tirsdag. Trykk på bildene, så blir de større. Håper de faller i smak, og at ikke fargene er helt teite på skjermene deres i forhold til min. Min er kjent for å tøyse litt.






Nå må jeg gå. Jeg og Eirin skal se på Greys Anatomy. Har kjøpt meg ny genser og en pysjamasbukse idag.
Herlig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Joachim! Så artig å se, jeg må øve meg på å ikke se så rar ut i ansiktet har jeg funnet ut :)

Nå sitter jeg på Draggis og skal skrive en oppgave, men det er artigere å se på bloggen din.

Ha en finfin dag
-hanna

Marie Haakstad sa...

Herlige bilder av Hanna :)
håper alt er bra med deg om dagen, joachim- det ser ut til at du nyter livet :)

www.frkhaakstad.blogspot.com