tirsdag, januar 02, 2007

Godt nytt år

Jeg snur meg rundt, og ser på bloggene som ligger rundt meg. Folk begynner å våkne fra ferie-dvale, og legger ut nye innlegg med gratulasjoner mht. det nye året samt nyttårsforsett-lister. Derfor prøver jeg meg i samme sjanger.

IKKE i rangert rekkefølge:

- Være flinkere til å rydde opp etter meg selv. (Så min mannlige samboer får sove om natta.)
- Slutte å ha prestasjonsangst. (Du ække den eneste Cathrine)
- Være enda mer modig.
- Ta enda bedre bilder.
- Være enda flinkere på skola.
- Ta`n helt ut i helgene.
- Begynne å være produktiv på søndager.
- Se mer på filmer, ikke bare dritt-tv
- Høre mer på ny, spennende musikk.
- Være ekstra nøye med å vaske bort sjegget fra vasken etter jeg har barbert meg.
- Spise mer fukt og grønt.
- Spise mindre Grandis og pølse.
- Ikke babble tull og tøys i fylla.
- Begynne å legge fra meg mobilen når jeg er på fest så jeg ikke har mulighet til å sende teite meldinger under påvirkning av mr. alkohol.
- Ikke dømme hunden på pelsen eller selge skinnet før bjørnen er skutt.
- Få enda flere venner.
- Bli bedre til å ta mer vare på de flotte vennene jeg allerede har.
- Være flinkere til å skrive spennende ting på bloggen.
- Slutte å tvinge folk til å lese bloggen min.
- Bruke litt mer penger på meg selv. (Typ ting jeg blir glad for.)
- Kjøpe nytt kamera.
- Kjøpe en flott vidvinkel.
- Ikke slutte helt å bruke film-kamera selv om vi går over til digitalt på skola.
- Spise mer middag med venner.
- Spise mer poteter og mindre pytt-i-panne og pommes frittes.
- Finne ny, billigere leilighet til høsten. Som ikke er kald, koster flesk, ligger så langt unna skola og som ikke ligger i 5. etasje. (Sånn at far min får sove om natta.)
- Se mindre på TV.
- Slutte å trykke på "snooze" på vekkeklokka så jeg forsover meg såpass at jeg får det travelt på morran.
- Prøve å bruke mindre tid på badet om morran.
- Lære meg å bli mer glad i rødvin.
- Besøke vennene mine i Oslo.
- Dra på i hvertfall 2 utenlandsturer.
- Dra på utenlandstur nå, før sommeren.
- Bli flinkere til å følge med på teori-undervisningen på mandager og photoshop-undervisningen på fredager.
- Bli mer venn med folk i 2. klasse på skola.
- Ikke være så beskjeden.
- Klare å overtale våre 2 finske venner (Jenny og Eeva-Lisa) til å komme på besøk.
- Slutte å være så perfeksjonist.
- Være flinkere til å snakke med venner som ikke bor i Trondheim.
- Få tak i hvit silikon-maling så Ragnhild kan male kuer på gummistøvlene mine.


Ja, det var nå litt. I morra er det tirsdag, og jeg skal hjem til Trondheim igjen. Det blir litt kjedelig, og litt artig. Mest artig, kanskje. Gleder meg til å se alle kjente igjen, og til å komme tilbake til min egen leilighet.

Ut og over!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg kommer til Trondheim i morra!

Anonym sa...

Jeg leste hele faktisk. Vi gleder oss til å se deg også, i morgen den dag faktisk....Hurra! C

Anonym sa...

"- Spise mer poteter og mindre pytt-i-panne og pommes frittes."

HAHA! pommes frites er poteter! DRITI UT!!!

Anonym sa...

Men det telles ikke. Pommes frittes er mye mer usunt, det har min far sagt!

Anonym sa...

Og for å poengtere det skikkelig, sa jeg det to ganger! Med vilje!

Anonym sa...

håper du klare å holde alle løftene dine!! e har ingen løfter,synes det er teit for kan jo bestemme med for ting sjøl om det ikke er nyttår...håpe vi sees til helga!!! snakkes