mandag, februar 19, 2007

By:larm og owheowowoweee

Det har vært litt vel mye fest og morro i det siste. Det er ikke til å stikke under en våt duk.
Først var det By:larm med helgepass og tre dager med lange vorspiel og masse bra konserter.
Etter det, var det bergensturen dere kan lese mer om i forrige innlegg. Og da vi kom hjem fra Bergen var det tross alt lørdag. Så da hadde jeg vorspiel og så var det en liten tur på byen. Også fikk jeg også besøk fra Oslo på lørdagen.
Kom hjem fra Begen klokka fem om morgenen, og klokka sju ringte Jørund meg for å si at han hadde kommet frem til Trondheim.
-Takk i helvete, Jørund!

Her er en hel haug bilder fra Camp Borgny (By:larm-camp med flagg og greier hos Heidi og Caroline.)
(Og litt bilder fra vors hos meg)


Caroline gjør seg klar til fest. Heidi lager pizza.


Caroline liker å vise frem trusa si!


Full rulle, og Karina er hipp.


Ved hjelp av fantastiske, tekniske hjelpemidler, kan man simulere full rulle og fest selv om ikke festen egentlig har startet!


Wohoooo!


Jupp!




Meg og Heidi.


Synnøve og Eirin hadde 15 minutter på å drikke opp vinflaska før vi skulle ut. Da måtte sugerørene frem og det ble høy fjortisfaktor.


Jentene!


Full rulle i stua mi.


Caroline hadde lyst på lampa mi. Hu fikk den ikke.


Som dere ser, mye moro for unga. Men nå er det tilbake til skola og den grå hverdagen. Men det er igrunn slettes ikke så værst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei. lenge sida eg har sett deg. veit du, eg såg deg på ein reklame på skulen min. ein reklame for kurs i å snakka i forsamlingar. artig då:) ellers?

Anonym sa...

yeah... Så kult. Har ikke sett den reklamen enda jeg. Litt synd. Håper jeg ser tøff ut!
Ellers er ting flott. Håper vi sees snart.