fredag, februar 23, 2007

Vi kjem og ynkje deg til lykke, Øyvind!

Øyvind, Øyvind, hipp hipp hipp! Nå er klokka tatt skrittet over midnatt, og du har bursdag. 21 år og greier. Det er fint.
Og i morra skal du ha fest, og selv om jeg skal på jobb på lørdagsmorran, gir jeg festen en sjanse.
Så rause er jeg tross alt.


Gutten leker med Tyfonen i Vietnam. Crazy SOB.

Øyvind ble jeg kjent med i barnehagen. Da hadde han bollesveis og jeg hadde antakeligvis grodd med en heftig håkky. Fett!
Så var det barneskole, tett etterfulgt av ungdomskole og så tilslutt til og med videregående. Jøjje meg!
Deretter dro vi hvert for oss.
Han til Bømmlo, jeg til Ringsaker.
I ett år.

Så dro han helvetes langt bort. Pokker i meg helt til Vietnam i nesten et halvt år. Syke, syke greier. Og deretter en måned til India. Men du kom tilbake nå på mandag, så nå er du her.
Og nå får du ikke lov til å reise mer for en stund.

I India var han med i en indisk såpeserie. Harru hørt på makan? Han ble hyra på gata, og spilte skummel buisness-mann i dress som sa "I want my money back". Han fikk 75 kroner for jobben. Så om noen klarer å laste ned episoden som ble sendt på Sony Entertainment Television i India den 22. februar, hadde det vært fett. Serien heter Jite Hai Jiske Liye.
http://www.setindia.com/shows/shows_inside.php?id=82

Nok om han. I går var jeg først på jobb og så kom Synnøve på besøk. Vi så på tele-visjonen. Spenstig!
Idag har jeg ikke gjort så mye. Sto opp seint, og gikk til Eplehuset på Solsiden for å levere iPoden min til reprasjon. De skulle se på den, og skulle sende meg en sms om en ukes tid. Håper jeg får en ny i stedet. Det hadde vært fett! Etter det kom Øyvind (se, der var'n tilbake) på besøk, og vi så Sin City og bestilte pizza fra Pizzabaker'n.
Bra film, bra pizza!

I morra er det skola klokka to.

Over og ut. Ned og hjem!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Yes, det er meg!
takk for hilsen Joachim! Det var veldig trivelig!

hilsen Øyvind, 21 år.

Anonym sa...

Hvorfor er du født i 1985, Joachim? Vi andre er jo født året etter. Hvor har du gjort av det året du har, som vi ikke har? (eller den måneden) (eller de dagene)

Hilsen Håkon, 20 år.

Joachim sa...

Fordi jeg er tøff. Levde et hardt år som spion i england i 97'-98. Under kodenavnet "Sea Eagle".
Men nå vet du det, så nå må du dø.

Sorry.

Gothenburg Stories sa...

hahaha .. jeg er overtrøtt og dette var morsomt! (spion historien red.anm)

Joachim sa...

Overtrøtt? jøsses, du dreiv med i natt da?

Mari sa...

"Bård, du er så morsom!Fy fader!"

Anonym sa...

Hæ?