torsdag, februar 08, 2007

Livet er en prøve

Vel, i morra er det i hvertfall prøve. På skola. Så derfor skal jeg ikke skrive blogg. I hvertfall egentlig ikke.

1. I går var jeg på foredrag sammen med Mari og Karina. Vi hørte på Erlend Loe. Det var veldig artig, selv om jeg var stup trøtt. Her er et bilde som Karina tok da jeg gikk bort til Mr. Loe og nikket som om jeg var enig i alt han sa.
Jeg følte meg veldig kulturell.


2. Idag har jeg hatt besøk. Av Synnøve. Vi spiste Grandiosa og så på Pirates of Caribbean 2. Den filmen var ikke fin.
Rett og slett litt kje.
Men jeg hadde veldig fint selskap, så da gikk det bra.

3. Idag har jeg tatt bilde av Heidi. Når hun var morratrøtt og sto på rommet sitt. Bildet skulle se uregissert ut, men være regissert. Det ble helt ok.


4. Her er Linus.
Jeg er glad i han.


5. Nå skal det pugges. God natt

1 kommentar:

Anonym sa...

jasså, du stalka mr.loe. sånn å forstå?