søndag, januar 27, 2008

Helg

Endelig så ble det en frihelg. Det er ikke helt til å tro, og jeg går hele tiden rundt og tenker at jeg egentlig burde gjøre noe fornuftig. Sånn i stedet for å bare slappe av og gå på byen.
I går dro vi på Blæst, etter å ha overasket Mari med bursdagsvorspiel litt på ettertid. Med tanke på at Mari hadde bursdag i august, er det lov å være litt selvkritisk, og innrømme at vi kanskje har vært litt trege.

Idag så jeg bilder fra et sted i Ghana på dagbladet.no. I den kistebutikken var jeg også for 1 1/2 år siden. Mange av de samme kistene står der tydeligvis fortsatt idag, så det virker ikke som om de selger så mange av dem:)
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/27/525098.html

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, ja, eg såg det! Både Air Canada-kista, Coca Cola-kista og mobiltelefonen hugsar eg frå då vi var der. Er stoda den same når eg tek slutt, skal eg gravast ned i den telefonen. Nei, i den gule fisken!