torsdag, januar 03, 2008

Jeg er Madonna

Jeg er en person som liker å skaffe meg nye ting. Nye ting gjør meg glad. Sånn som for eksempel nye sko og nye briller, slik som jeg nå har kjøpt meg. Som Madonna ville ha sunget, er jeg en Material boy, og det er kanskje likeså greit.

Nyttårsaften har vært, og julestria, og snart ferien, er over for denne gang. Jeg festet meg inn i det nye året på taket på en leilighet i Oslo. Det var en bra feiring, med mye kjente, glade fjes.

På søndag kommer jeg atter tilbake til Trondheim. Det blir godt, selv om det alltid er litt kjedelig å reise fra sine kjente og kjære her hjemme.
Lurer på om jeg har lagt på meg i jula?



Briller. Typ fine. 155 kr.

Sko. Puma. Veldig fine. Litt dyrere.

4 kommentarer:

Ingerid sa...

Godt nytt år!
fantastiske briller!

Anonym sa...

Takk. Og takk i lige måde.
Om det nye året altså, ikke brillene. Men mest fordi du ikke har briller. Og hvis du har briller, har jeg ikke sett dem. Tror jeg ihvertfall.
Men det skulle jeg gjerne ha gjort.

ja.

Anonym sa...

nei.

Anonym sa...

Enig