fredag, mai 15, 2009

asl?

Da VG`s utsendte i Paris stilte til nettprat en dag, ble fristelsen for stor for meg og Susan.
Sånn gikk det:


Bonchour mesjou
Innsendt av: Ketil K, 04/05 - 2009 kl. 18:45

Hei L-H!

Jeg skal til Paris i sommer med kompisgjengen og vi vil ha skikkelig party all night long if you know what I mean lizm!!! Hvor er det schpaa? Og fete babes seff.

Hilsen Ketil


Hei!

Om du skal på festetur med kompisgjengen, er jeg ikke overbevist om at du har valgt rett by, men vist er det liv om nettene her også. Prøv å ta metroen til områdene rundt Oberkampf og Republikk. Der er det mange trivelige barer. Et av områdene hvor det er mest utagerende festing i Paris (og mest slitsomt å være vil jeg hevde) er rue St.Denis like ved Chatelet. Her er det også svært mange turister som går ut.
Hvis du skal hit for å forsøke å bli kjent med franske jenter, bør du huske på at disse svært sjeldent blir fulle, og heller ikke synes det er spesielt underholdende med menn som har problemer med å uttale sitt eget navn.

God tur,

Hilsen Lars Håkon Grønning

3 kommentarer:

Johannes sa...

Haha! Eg lolla.

Joachim sa...

Godt! Bra å lolle!

Joachim sa...

.... og takk for tips!