tirsdag, mai 12, 2009

I dag regna det.

Jeg er stolt over å tidligere ha bodd med gutten som lager en av verdens morsomste tegneserier. Det går til og med gjetord på flytoget mellom Gardermoen og Lillestrøm om at han har gitt ut bok som selges svart fra gutterommet i Trondheim. Hvis man vil se mer, kan man ta en titt på André sin blogg.








Idag har Heidi og jeg vært på crazy photoshoot hos Karen hele dagen. Og det fortsetter i morgen. Derfor er det godt å kose seg med en episode Brothers and Sisters på sengekanten før det er natta.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Shit! flink

Nalina sa...

haha, den øverste er AKKURAT sånn jeg har det..!

Maysan sa...

haha, jeg ler så jeg dævver. Good job.

Idun. sa...

André kom i stemmeskiftet, så glad vart han då Håkon fortalde at du hadde blogga han.

Etterpå skal me spela fotball. Du er hjarteleg velkommen.

Joachim sa...

Åh, takk. Hadde jeg vært i Trondheim, hadde jeg ratt kommet. Kanskje ikke for å spille, men mer for å hilse på.
Hils André, og si at han må være flinkere til å gjøre litt PR.

André sa...

Eg elskar deg, Joachim!