mandag, september 14, 2009

(blå)mandag



Siden Nalina (litt småironisk, vil jeg tro) skrev at hun ville ha et "dagens outfit"-innlegg, får hun herved akkurat det hun ber om. Klokka er 08.00, jeg er forkjøla, snørrete og kler meg praktisk fordi jeg skal bli tilgriset av tusenvis av barnefingre fulle av leverpostei og yogurt.
Bukse fra Cheap Monday som en gang var hvit, men som nå er blå. Formen, fasongen og sjarmen til buksa forsvant under fargingen. Second hand-skjorte fra Pariz og brune, høye Kawazaki.

5 kommentarer:

øyvind sa...

"Takk for kontruktiv kritikk, Øyvind. Jeg skal ta det til meg!"

men hva faen er dette? Først blogger du ikke på én uke også poster du to tobbeltinnlegg på rad. Eller er det sånn at du skal begynne å blogge to ganger om dagen nå??

Nalina sa...

å, det er bare så elsk!

Joachim sa...

Ok, Øyvind. Beklager. Men av og til kommer det dager (da man er hjemme etter jobb fordi man er småsjuk). Noe som resulterer i at man har bedre tid til å blogge.

Er det for mye for deg å håndtere?

øyvind sa...

blir bare så jævlig sur.

Anonym sa...

Fashionista Jokke. Cathrine