fredag, september 18, 2009

Please don`t stop the music?

For andre gang i løpet av et par uker må jeg strekke ut og be om en hjelpende hånd. Den siste tiden har det gått opp for meg at jeg rett og slett er drittlei av all musikken jeg har på iPod`n min.
Dermed har jeg besluttet å slette masse musikk, for deretter å fylle på med nye, spennende og herlige låter.

Så, folk, er det noen som har tips til artister jeg burde høre på?


Den siste tiden har jeg hørt litt på denne dama. Patti Smith. Slettes ikke verst.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vet ikke hva du hører på fra før,men slenger ut noe og håper ihvertfall noe faller i smak:
The tallest man on earth, Nina Kinert,Port o'brien, The middle east,passion pit,ladyhawke,Salem al fakir.

Joachim sa...

Takk for tips! Kan nevne at jeg hører på egentlig alt mulig. Nå om dagen går det mest i The Dead Weathers, White stripes, Cocorosie, Robin, Antony and the Johnsons, Datarock, the Cure, Edith Piaf, Elton John, Lily Allen, Hercules and Love Affaire, M. Jackson, M. Manson, Muse, Queen og Talking Heads!

Go!

H sa...

Heloise & the savoir faire! Deilig disco/electronica som Hercules and the love affair

Bodda sa...

Bob!

Ingerid sa...

Patti Smith er awesome!
because the night er yndlingssangen min av henne.

Du burde også sjekke ut A Fine Frenzy. hun lager så fin musikk hun også. Thom Hell. Karin Park. I Was A King. Susannah and the magical orchestra. Oh Laura. Thinkerbell. Broder Daniel. Someone Still Loves You Boris Yeltsin.. hvis du har spotify blir det til og med enda enklere for deg å sjekke de ut! :) enjoy

Helga sa...

Visst du like Patti, kan det godt hende du vil like PJ Harvey ogåså. Fantastisk sanger! Stories form the city, stories fromt the sea e nok den plata det vil være lettest å bynne å høre på. Ellers e Felice brothers, 16 horsepowers og Two gallants kule band. Wilco også.

Si ifra om du finn nokka kult da, så kan æ snike mæ til å høre på det æ også. :)

øyvind sa...

vazelina bilopphøggers