søndag, september 13, 2009

Joachim trenger DIN hjelp

Ok. Jeg er giddalaus når det kommer til bloggen. Jeg kunne lagt ut om den ekstremt kjendisfylte helgen jeg har hatt da jeg drusa Høstutstillingen på lørdag. Eller da jeg var med på lanseringsfest for et nytt kunstmagasin i går kveld, og sto i ring med alle de altfor oppskrytte kjendisbloggerne. Som slettes ikke er så artige og kule som alle (ihvertfall de selv?) skal ha det til.

Men jeg føler at det går nedover med bloggen min. Som et skip som har gått på et skjær, og som sakte men sikkert tar inn vann og synker. Derfor, mine venner og folk jeg egentlig ikke kjenner, sparker jeg ballen over til dere. Jeg vil at dere skal fortelle meg hva jeg skal skrive om? Hva vil dere lese om? Hva vil dere ha mer av? Eller mindre av?
Kunstnere jeg liker? Kultur og snikk-snakk? Bilder jeg elsker? Fashion? Mer debatt? Mer personlig? Middagstips? Husmortips? Videoer? Artige nettsider? Mer bilder, mindre tekst? Flere bilder jeg tar selv?

Eller er dere rett og slett fornøyd med sånn ting er nå?

Hva synes DU?

13 kommentarer:

øyvind sa...

Mer kultur og snikk-snakk, mer personlig, mer middagstips, mer husmortips, mer bilder du tar selv.

ok?

Hildebilde sa...

Husmortips!

I. Hallo sa...

Jeg vil se bilder du liker og bilder du tar selv :) og festlige videoer og snedige nettsider. og fortelle om ting du opplever som er mye mer spennende enn det jeg opplever (føler det er en del ;)Keep it up, bitch!

oda sa...

Joachims verden og hva som skjer i den

Anonym sa...

mer sladder fra hverdagen

Gapatrast sa...

Husmortips! Noe a la denne: http://husmorkroken.blogspot.com/

Kine sa...

Kunstnere jeg liker? mer ultur og snikk-snakk,flere bilder du elsker, fashion,mer debatt, mer personlig, middagstips,husmortips,videoer,artige nettsider,mer bilder, MER tekst, FLERE BILDER DU HAR TATT SELV

Gothenburg Stories sa...

Jeg vil ha mer kjendissladder! Ligg med alle de store bloggerne og rank dem i en fiffig poengskala. Akkurat som i Cruel Intentions. Ta et bilde hver dag og post, som en slags foto-dagbok (skaff deg http://phiary.com) while u'r at it. Kjøp deg "Uppdraget" og gjennomfør. Lag en spalte som heter "Dagens skriveleif". Videoblogg! Bli meg meg og lag en stavkirke av Sunniva appelisinjuicekartonger og send inn til konkurransen (les på en kartong red.anm.) og blogg om det.
Lag flaskeposter og skattekart, start et kjedebrev eller dyrk grønnsaker i leiligheten. Blogg gåter. Gjør korte mobilkamera intervjuer med tilfeldig forbipasserende på vei til jobb og still samme spm til alle. Gå på en nattverd. Gå på en smell. Smell noen på tjukka. Tjukkebolla :)

Anonym sa...

kanskje litt mer om katter?

Nalina sa...

ja, mer om katter, mer om bilder du tar (med tilhørende historier), husmortips, ting fra hverdagen. og ja, dagens outfit! er bare et MUST lizzm.. jeg bare dævver så jææævli hvis jeg ikke ser hva andre har på seg.

Anonym sa...

Sex og Samliv

Anonym sa...

Mere "Joachim gjör ting han ikke kan"-reportasjer... eeeheehööhö.. ehm men nei bilder du har tatt, livet, hverdagen, middagen idag frokosten idag, kveldsmaten idag. sånn ser dynetrekket mitt ut. nevn to varer i skapet som er gått ut på dato. ting og folk man så på gata.

Anonym sa...

MOOOOREE COWBELLZ