mandag, april 27, 2009

Chillaxin`

I disse dager slapper jeg av hjemme hos foreldrene. Jeg tar livet med ro, og orker ikke legge ut om min totale avsky mot Nina Karin Monsen eller engstelsen for svineinfluensaen. Selv om jeg egentlig helst kunne sett at begge deler skulle fordufte fra jorda som ved et trylleslag.

Jeg prøver å ikke tenke på at jeg fortsatt (bokstavlig talt) har en klump i halsen, og at jobbintervjuet idag kanskje ikke gikk helt i boks.
Jeg velger heller å lukke øynene og drømme at jeg drikker vin i en park i Paris en varm sommernatt.
Det er mye bedre for helsa.



7 kommentarer:

Anonym sa...

Kom til Oslo, lek med meg. Cathrine

Anonym sa...

eller kom til paris og lek med oss da vel :) Anna.

vi krysset forresten fingre og tær- synkront. før mandag.

Joachim sa...

Cathrine, jeg var jo i Ozlo. Men du kom aldri for å si hei. Så blah in your face!
:)

Anonym sa...

ernte synsk.C

Joachim sa...

Hvem er ernte?

Marie Haakstad sa...

"Det er de hetrofile som bygger samfunnet og fører det videre.
De homofile forbinder ikke en familie. De får ikke felles barn
og lager ikke felles bånd, selv om de er glade i dem".
(idiot-dame.)

Joachim sa...

Jeg vil vel heller si at påstanden om at "barn med homofile foreldre burde hatt krav på trygd fra fødselen fordi de er født med et handicap" er et enda mer snerten utsagn fra denna dama=)