torsdag, mars 04, 2010

3 x lykke

I morgen er det atter helg, og tiden ser ut til å gå så fort for tiden at jeg har store problemer med å henge med i svingene. Rennene nese og sår hals har har lenket meg til sofaen etter jobb de siste dagene, men allikevel har jeg ikke fått gjort ting som jeg vet at jeg må gjøre. Rydde rom og oppdatere hjemmeside står helt øverst på to do-lista. Rett ved siden av å finne den perfekte jobben, den perfekte leiligheten og den perfekte kjæresten. Det sies at man aldri kan klare å ha alle tre ting på plass til samme tid.
Jeg tror jeg skulle ha vært ganske fornøyd hvis jeg ihvertfall hadde hatt én av delene. Vel, det er vel alltid kjekt å ha noe å spørre pent om neste gang man ser et stjerneskudd.

Denne helgen skal aller helst fordeles jevnt på seng, sofa, café, by, kino og i sola. Oh, livet!

Hvis du ikke har store planer i helgen, kan du for eksempel kose deg med lamebook.com!



Ingen kommentarer: