søndag, mars 07, 2010

Fun fact

Er dere klar over at det er folk oppe klokka ni på søndagsmorran? De har på seg fornuftige klær og ski under armen. Jeg blir helt gal av alle kinofilmene jeg har lyst til å se om dagen. A single man og Alice in Wonderland har akkurat kommet, og de må jeg se. Were the wild things are burde man få med seg, og spilles fortsatt på Klingenberg. Også hadde det vært kjekt å få med seg Avatar en gang til.

Hva skal man velge? Jeg vurderer å dra på kino alene.
Litt skeptisk.

Denne søndagen skal bestå av film, cola og mat som lages veldig raskt. Yey!

Snart er det kvinnedagen. Idag er det sofadagen.




3 kommentarer:

Nina Marihøna sa...

kino aleine er bra,ikke skummelt i det hele tatt.....

det er også folk som er ute og klar for dagen kl 06.45 på søndager....meg innkludert(ikke denne søndagen da)

ingrid sa...

kino alene kan anbefales!
hilsen ingrid

Bodda sa...

Where the wild things are er helt fantastisk, så den to ganger! Anbefaleanbefaleanbelade