lørdag, mars 17, 2007

Akt og prisutdeling.

Ja, det er det det går i.
I forigårs var jeg på Sterk Reklame-prisutdelinga og fikk diplom. Det var stort. Og Anne Lindmo fra Store Studio på NRK var konferansier eller hva det nå heter.
Hun overrasket. Var nemlig veldig morsom. Nesten litt stand-up-show i grunn, og det var stas.
Også fikk vi litt gratis drikke og god mat og et relativt stort glass med ren vodka som velkomstdrink.
Tema for kvelden var nemlig Russland og kommunisme.
Det eneste dumme var at jeg var litt småsjuk, så orka ikke være med ut etterpå. Og ihvertfall ikke nachspiel på BARI med reklamebransjen.

Igår tok jeg bilder av Karina. Karina var naken. Det var hun fordi vi har fått en aktoppgave på skola. Så da booket jeg et hotellrom i 2 timer, også tok vi bilder. Derfor, og mest fordi jeg er litt slapp, var jeg hjemme i går kveld og redigert bilder i stedet for å gå ut å ha et liv. Det er helt ok.
Ihvertfall sånn innimellom.

Bildene legges ut på bloggen om modellen selv synes det er greit. Hun er tross alt naken.
Jeg vil helst ikke ligge naken ute på nettet.

...Men så heter jeg ikke Kåre Conradi heller da.

Ingen kommentarer: