onsdag, mars 07, 2007

Alt jeg tar i blir til mugg!

Sånn virker det ihvertfall nå. All frukten og grønten som ble kjøp inn før helga, og satt i skapet mitt på skola, hadde mugna.
Flotters, tenkte jeg. Skikkelig, skikkelig digg med en hvit skog på alt sammen og en funky stank i skapet.

Men, men. Livet går videre. Sånn er det bare.

I går hadde Cathrine bursdag. 26 år og greier. Men allikvel blir hu stadig spurt om legitimasjon når hu skal kjøpe alkohol, komme inn på utesteder eller til og med kjøpe nesespray. Også får hu fortsatt barnebilett på bussen da. Gratulerer med det, og gratulerer med dagen.

Ellers ikke så mye nytt. Kom hjem fra hjemmetrakter på mandag kveld, og har i kveld blitt ferdig med frukt-og-grønt-faen-i-helvet-fargelære.
Det er fint. Det som derimot ikke er fint, er bildene mine.
Huff og meg og hutte og meg og tu!











2 kommentarer:

Anonym sa...

syns bildene er så fine!!!
Du er kjempeflink!

Anonym sa...

Yeah...!