mandag, mars 26, 2007

Ingenting kan gå galt. Det er jo praktisk talt sommer!

Ja, her i Trondheim har da universet hoppet over våren og rett på sommeren. Både i går og i dag har det vært skyfri himmel og herlig temperatur. I går feiret jeg og Eirin med en tur til byen med is og brus. I går er kanskje den beste dagen jeg har hatt på lang tid. Kanskje siden i høst.
Våknet opp, spiste kald grandis og drakk juice. Solen lyste inn gjennom vinduet, og jeg er uthvilt.
Livet er herlig.

På fredag var jeg med Karina på Fosen. Hvorfor Fosen? tenker kanskje dere. Jo, fordi der bygger de båter og der skulle Karina skape en tidlig-1900-tallet-stemning og jeg skulle være modell. Det gikk fint.
Jeg liker ikke Fosen, men det var fint.

På lørdag var jeg ute å vrikka med på Cherrox, med vorspiel hos Cathrine. Det var moro.
Og idag har jeg tatt retro-bilder. André, Heidi og Ine har simulert 70-tallet for meg, og jeg har tatt bilder. Jeg tror det gikk fint. I morgen skal bildene fremkalles, så da får vi sjå.

Nå er det kvelden.
Natta!







10 kommentarer:

Anonym sa...

Eg har talt hostena dine i 6 min no. Vil du veta kor monge gonga du har hosta? 14!

Anonym sa...

Joachim, maten din såg særedeles lite god ut. Du må eta skikkeleg mat! Akkurat som du prata masse om i haust, fær du i deg nok jordeple? Det trur eg nok ikkje. Grandis inneheld store delar paprika og lite delar jordeple. Fy, Joachim!

Anonym sa...

Jordeple er potet.

Anonym sa...

Haha... Nei, får i meg altfor lite jordeple. Du vet hva du har å gjøre, Idun!? -Be meg på middag.

Anonym sa...

Hva faan du mener med at du ikke liker fosen da!? huh?huh?huh??

Anonym sa...

jøssda, sleng innom når du vil, kjære deg. men me et ikkje så veldig mykje jordeple me heller. i hvert fall ikkje koka.

Mari sa...

Når du er en båtperson ligner du ganske mye på Emil. Han i snikkarboden.

Anonym sa...

Det var Joachim som spilte Emil. Han var svensk da han var liten, i gamledager.


EEEEEEEEEEEEEEEEEEEMIIL!!!

Anonym sa...

Vann han ikkje pris for årets emil på afr ei gong? når det var slik filmtull. Med snusboksar i gull. Roffe, altså.

Anonym sa...

Haha, sant. Jeg vant "årets Emil". Stas. En dag jeg sent vil glemme;)