onsdag, mars 14, 2007

Vont i halsen, vondt i øret,

(Dette ble skrevet i går kveld. Men grunnet tekniske problemer, ble det lastet opp idag i stedet!)

Jeg har kanskje blitt litt sjuk igjen. Det er ikke noe særlig.
Men jeg skal ikke klage, for jeg er ikke på sjukehuset.
Det er derimot Øyvind.
Han ble innlagt idag pga. alt mulig diverse som han klarte å pådra seg i India. Sånn går det når man så absolutt må forlate Trondheim, sier jeg bare. Så derfor var jeg på sjukebesøk med Mozell-brus og tyrkisk peber. Så da fikk han det litt bedre.

Etter det dro vi på konsert på Storås. Dårlig lyd og dårlig band. Bandet het Gallery og den altfor høye lyden ga meg dotter i ørene som gjør vondt. Det er ikke noe særlig.

Tidligere idag var jeg på Britannia Hotel for å høre om jeg kunne ta bilder der. Det kunne jeg. På torsdag.

Egentlig tok jeg et mobilbilde av bandet som spilte. Men så får jeg på mystisk vis ikke lastet det opp.
Enywhoooo.... De sugde!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hva skal du ta bilde av på britannia da mon tro?

Anonym sa...

Var en akt-oppgave. Men så fikk jeg visst ikke lov allikevel da jeg fortalte at modellen skulle være delvis- eller helt naken.
Tyyypisk!