fredag, november 21, 2008

3 nøtter som er vanskelige å knekke

Jeg føler meg som Askepott som har tre ønsker. For hun hadde vel det? Jeg har også funnet ut at jeg savner å ha en radio. Derfor ønsker jeg meg en vanntett en, som jeg kan ha i dusjen om morran. Denna var i riktig prisklasse, og også riktig så fin: http://www.elutstyr.no/product_info.php?products_id=109&from=kelkoo
I klassen min på skola er det ei dame som bor på i New York. Idag hadde hu med et kjempelite kart over Manhattan til meg, og viste meg alle de fine stedene man må besøke om man er på besøk. Så etter det, har jeg fått et større ønske om å besøke byen. Derfor, hvis noen vil være med meg, ønsker jeg meg flybillett dit:) Fra Paris koster det omlag 4000 kroner i februar.
Så kjempebillig, det er det altså ikke!

1 kommentar:

Anonym sa...

var ikke det bare to ønsker da?