tirsdag, november 04, 2008

Under the influensa

Mens min forkjølelse begynner å skjerpe seg, er tydeligvis resten av Paris sjuke. For et sted med flere apotek skal man lete lenge etter. Når man går nedover, eller oppover, hvilken som helst gate, er det ALDRI mer enn 5 minutter mellom hvert apotek. Har lenge grubla over dette her, uten å finne noen svar på hvorfor det er sånn.
Derimot har jeg funnet ut at det, i følge et side jeg googla frem, er 9414 apotek i Paris`område. Hva? Skjønner dere? Nesten 10.000 apotek i en jækla by? Til sammenligning kan det nevnes at det er 621 apotek i heeelt Norge. I følge GuleSider.

What is the shizzel? -spør jeg meg.

4 kommentarer:

Unknown sa...

er nå veldig greit når en er syk da! I oslo er det er apotek som er åpent 24 timer i døgnet hele uka! Det er lurt!

Joachim sa...

Ja, jo. Men tror de kunne ha kutta ut halvparten av dem uten å få noe særlig til klager:)

Kine sa...

herregud :)

Anonym sa...

de er sjuke hele gjengen. SICK!