onsdag, november 05, 2008

Ca va?

Dette har skjedd siden sist:


Heidi har vist meg en sjult skatt av en bruktbutikk i Montmartre. Omtrent alt koster 5 og 10 euro, og man kan finne mye fint. Jeg fant et par blå sko med hvite lisser...

...Og en ullgenser som får meg til å føle meg som Brett i Flight of the Conchords. Begge kostet 5 euro stykk.

Idag tok jeg av, og lagde mitt beste måltid i Paris sålangt. Selv om det kanskje ser litt kaotisk ut her.

Nytt brød fra bakeriet med smør, kalkunfilét, stekte sjampiser, stekte bønner, tomat, advokado, løk, oliven med hvitløk, fetaost og salt og pepper. Jeg er glad de har kalkunfilét her i landet. Et billig alternativ til kylling. Man får rimelig masse for 2,50 euro.

Dette er bilde av en person jeg ikke skal nevne navnet på. I frykt for å bli gjenkjent på dette bildet, fikk jeg lov til å blogge det i liten størrelse. Det er ikke et pent bilde, det skal sies. Det skal også nevnes at hun ikke vanligvis ser slik ut. Det var vel muligens litt tilgjort. Men hun må passe på! Hvis man gjør sånn for mye, blir man sånn. Det fikk man høre da man var liten.

Etter å ha sett dette bildet, har jeg bestemt meg for å slutte å klage når metroen er for full.
Ihvertfall skjerpe meg litt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

fine sko
fin genser
fin mat

fint tog

Ane sa...

å, det hadde vært fint med bruktbutikker som ikke er så jæævla dyre som de i nærheten av meg, i Norge. Blaaaah.

Anonym sa...

Hahaha, jeg ler!! :D Mest av de siste bildene, mest av det nest siste. og det det står under det.

Joachim sa...

Haha! Takk, takk!
Ja, man blir litt bortskjemt med alle disse fine bruktbutikkene, Ane:)

Anonym sa...

ojoj, den butikken kan du godt vise meg også joppe..ses i desember!

Ane sa...

Jeg kjøpte det her; www.photax.se, sverige faktisk, heh.