søndag, januar 21, 2007

Hele meg rister

Grunnen til at rister nå, er at jeg igjen har vært på Mormors på kaffe- og kakebufé. Det er alltid stas. Men med 4 kakestykker og 5 kopper kaffe innabords, kjennes det ut som om jeg går på speed. Tenkte på å benytte meg av hyperaktiviteten, og rydde rommet. -Det kan hende det ble med tanken.
I går kveld var det da som kjent lørdag. Og alle vet godt hva som skjer på lørdag. Jo, da er det ut å tralle. Kvelden startet med vors hos Karina, og deretter gikk ferden til bursdagsfest hos Sigrid i klassa. Videre dro vi til BrukBar, og så, etter en bitte liten tur innom Mikrobryggeriet for å hente Cathrine, dro vi alle til Cathrine på nachspiel. Det ble en sen kveld.
Eller... Tidlig morgen er vel mer riktig. Nærmere bestemt halv sju.
Derfor sov jeg til klokka fire idag. Litt dårlig samvittighet, men veldig godt.
Og som alle vet, er "veldig" bedre enn "litt".

Alt i alt en veldig fin kveld. Masse latter og sang (faktisk! (Singstar)).

Nå skal det spises middag.
Over og ut. Nedenom og hjem.

5 kommentarer:

Joachim sa...

Jøsses. Denne Janne skriver engelsk, men forstår samtidig min blogg på norsk.
Wow... Det kan vel ikke tilfeldigvis være... reklame? Nææææh

Anonym sa...

Hei hå tiddelibom!

Anonym sa...

Hallo!

Du får ha god tur i morgen, Marianne. Kos deg masse på tur. Håper vi kan finne på noe en dag når du kommer tilbake.

Anonym sa...

ristepus

Anonym sa...

Ohh.. Pus? Meg? Jøsses... Nei, nå vart jeg nysgjerrig du!