søndag, januar 28, 2007

I don't belive in the Republican partie or the Democratic partie. I just belive in parties.

Ja, jeg tror på parties. Eller fester, som det så flott heter på godt norsk.
Jeg tror også på søndager, og at Gud lagde dagen i håp om at folk bruker den til å være litt fyllesjuke og slappe og slitene etter en lang uke på skola. Og at søndager skal brukes til å ligge på sofaen å se på tv-serier.
Det er nettop det jeg gjør nå, på denne dagen. Sov til halv tre, og rullet, med dyna, over på sofaen å satte på tv'en.
Klokka sju er det vårruller og brettspill hos Karina. Frem til da har jeg ikke planer om å gjøre stort anna enn å gjøre akkurat det jeg gjør nå.

I går var det lørdag. Lørdager er også fine. Spesielt når man har fri fra jobb.
Men de er ikke like fine som søndager.

Over, ut, ned, og hjem.

2 kommentarer:

Gothenburg Stories sa...

Du kan bare legge igjen chopsticksa hjemme for her blir'e k-ultra-special-2000-millenium-swiffer duster-kick ass- bali kyllinggryte i stedet. Mmm. Vet du, jeg syntes jeg er et bra kone emne.

Joachim sa...

Fett!

Du er flott koneemne.
Det er bare det at det skrives i et ord.