onsdag, januar 17, 2007

Sånn går nu dagan

Nei, jeg har ikke blitt nordlending. Eller hvor de nå snakker sånn. Derimot liker jeg å si det og høre at folk sier det.
Også har vi fashion fortsatt da vettu. Og det er så fint og artig, men samtidig, som dere alle sikkert har skjønt, slitsomt. Men nå er det snart ferdig. Da skal vi feire så det smeller fra loft til kjeller. Men jeg vet ikke helt hvorfor vi feirer det. Selvsagt er det godt å bli ferdig, siden det er så innmari slitsomt å mye å ordne og styre med. Men på en anna siden er det noe av det artigste vi driver på med på skola. Men, uansett så er det jo skøyalt å feire litt da. Det kan ingen nekte for.

Altså, da var vi ferdig med fæsjion. Siste oppgaven skal leveres i morra. Vi har alle lagd et modellkort hver, med 4 bilder bakpå kortet og ett nærbilde på forsiden. Forskjell i klær og positur på alle sammen, så det skulle se ut som om at bildene var tatt på forskjellige dager. Synes ikke jeg fikk til det.

Uansett synes jeg at jeg bare snakker, eller skriver, tull her nå. Og det er ikke bra. Derfor legger jeg ut bilder jeg tok i går, og sier takk for meg!

Takk!



2 kommentarer:

Heidi og Caroline sa...

eg ler av at modellen har bokso og helsetrøyo di på. eg likar.

Cathrine sa...

Tror kanskje ingen snakker sånn utenom Flettfrid og deg....