torsdag, april 05, 2007

Direkte fra helvete.

Jeg er i helvete.
Eller rettere sagt på The Gathering i Vikingskipet. Jeg tar bilder for Meråker Media, og er tvunget til å snakke med kvisete fjortiser som konkurerer i å drikke mest cola, spise mest chips, ha fetest musematte og kasse rundt harddisken og som har har interne konkurransen der det er om å gjøre å ha den deiligte dama som skrivebordsbakgrunn.
Men andre ord; tekno-helvete.

Og ikke nok med deg. Har vært oss legen idag.
Har; 1: Kyssesyken. 2: Halsbetennelse. 3: En kraftig forkjølelse,
Alle gode ting er tre.

High five, og fortsatt god-fuckings-påske!

8 kommentarer:

Mari sa...

huuuuuuuff stakkar!!! føle med d! god bedring, og e si som legen min sa da e fikk kyssesyke; Trener du så dør du, drikker du så dør du.
Take care.

Anonym sa...

Jepps, samme sa legen til meg. Trener gjør du vel ikke all verdens av, men alkohol...hmmm. C

Joachim sa...

Nei, det blir lite alkohol i noen måneder nå. High five!

Gothenburg Stories sa...

kondolerer jokke!

Heidi og Caroline sa...

du kunne sitte værre i det:
1. AIDS 2.Hjernehinnebetennelse 3.Liten tiss

Cathrine sa...

4) naken på skolen 5)fattig barn i Afrika 6)Med i Lost

Anonym sa...

Haha!
Jeg liker dere.

Kine sa...

hehehe,morsomme kommentarer :)

Men, dette er ett helvete Joachim! Virkelig veldig kjipt!

Men vit at det går over da =) Jeg hadde det i over ett år. DET er kjipt.

GOD BEDRING!!