fredag, april 20, 2007

Mitt liv i bilder

Denne uka har det vært ekstremværveko her i Trondheim. Snø, sludd, hagel, regn, overskyet og strålende sol om hverandre. Veldig spesielt, veldig frustrerende.

Idag har jeg og Cathrine prøvd å være flinke elever. Og det har vi også vært. Vi dro på biblioteket for å lese til prøve som vi skal ha på mandag. På grunn av at biblioteket ikke var oppe til klokka sju, men til klokka fire, fikk vi ikke lest så mye som vi skulle.


Idag møtte jeg mennesker fra Star Wars på Trondheim Torg. Litt spesielt. Litt artig.


Prinsesse Lea var i strålende humør.


I går var jeg og Øyvind hos Ragnhild. Vi fikk laks til middag.


Se mamma og pappa. Jeg spiser mine vitaminer til frokosten.


Blant anna dette leser vi om nå om dagen. Litt kjedelig!


Cathrine er flink elev...


...Og jeg er flink elev!

Ingen kommentarer: