lørdag, april 21, 2007

Jeg kræsjer visst, men hurra for Linus.

Den 18. april ble verdens søteste unge 1 år gammel. Tenk det, et helt år siden allerede.
Jeg så han da han var omlag 12 timer gammel eller noe sånt, og nå har han blitt større.
Snart nesten litt voksen.

Uansett; hurrra hurra for Linus. Gleder meg til jeg ser han igjen.




Sak nr. to: Idag, på jobb, var det en kunde, en dame,kanskje 23 år, som kunne fortelle meg at de tre grønnfargene jeg hadde på klærne mine idag, kræsjet. Jeg svarte "ja, jeg veit".
Og så gikk hun.
Jeg skulle ha svart;
1: Nei, fire forskjellige fager kræsjer. Se skoene mine.
2: Nei, du kræsjer.
3: Nei, morra di kræsjer.
4. ...Og du har stygg jakke. (Den var virkelig ikke fin.)
5: ...Og du er stygg.
6: Hopp og drit.

Men kunden har alltid rett. Derfor latet jeg som om jeg var klar over at de kræsjet, og at jeg skammet meg over det.
Vet virkelig ikke hvorfor hun sa det.
Rar var hun.

Mhh.... Folk.

3 kommentarer:

Gothenburg Stories sa...

jeg syntes du er fin jeg, grønn eller ei.

Anonym sa...

Takk K.
Ditto!

Kine sa...

du var da bare stilig! :)