onsdag, april 18, 2007

Jeg skal ikke blogge.

Jeg skal ikke blogge. Nesten ingen blogger lengre. Og jeg tror jeg har litt lyst til å skylde på Facebook. For jeg kjenner det litt selv. Den eneste som fortsatt er dyktig (ihvertfall litt), til å oppdatere blogg er Karina. Men det er fordi hu ikke har Facebook.
(Tillater meg selv å være berte, og sier *lol*)

Jeg hater Facebook. Men jeg er avhengig. Så jeg elsker det. Men jeg hater det.
Jeg hater å elske det, og elsker å hate det.
Det er sykt.
Og dypt.
Veldig.


Nå er det kvelden. Jeg har tatt bilder med storformatkamera idag. På universitetet. Det var et blodslit, og det tok godt over 5 timer før vi var ferdige. Men sånn er det med storformat, selv om jeg bare tok 4 motiver. TTT. Ting Tar Tid.

Det tar også tid å legge seg.

Natta
!
Verdensrekord i stor Monster Truck. Her snakker vi bil.

3 kommentarer:

Ingerid sa...

hallo,forresten.
da du skrev at det var meldt snø trodde jeg du hadde surra noe fælt. snø?!, nei du!, tenkte jeg.. men i dag har det vært snøstorm haggel og sol om hverandre..og da krøp jeg til korset for meg selv. det var surt.. ikke at jeg tok "feil", men at det snødde.. takk for at du advarte meg litt hvertfall.

Anonym sa...

Det er klart du skal blogge joachim!

Anonym sa...

Jo, værsågod Ingerid. Den dagen jeg fleiper og lyver om værmeldinga. Å, neidu!