tirsdag, april 17, 2007

Ja, det begynner å bli en stund siden jeg har oppdatert her.

Fortsatt avhengig av facebook, og fortsatt arkitekturkurs på skola. Det er ikke så velig spennende. Faktisk nesten litt kjedelig. Men kanskje mest fordi vi må bruke et kamera som er større enn Moskva-Marit.
Det suger.

Men på søndag, i går, hadde jeg igjen en helt fantastisk dag. En dag som gjør meg så glad at jeg nesten, nesten, ikke bryr meg om at det er spådd snø på onsdag og torsdag.

Søndag nå var veldig lik den søndagen for en tid tilbake da jeg fortalte at jeg hadde den beste dagen i manns minne. Kald grandis til frokost, besøk av Synnøve, strålende solskinn og is i byen.
Her er bilder fra den herlige, herlige dagen.


Marinen stråler i solsteiken


...Og jeg og Karina ståler like mye.


Caroline og Åsmund er turister utenfor domen. Selv om det bare egentlig er Åsmund som er turist.


Caroline har fått en kjæreste. Han heter Marius, og er en knakanes fin fyr. Han møtte oss på Mormors for kaffe og kake.


Heidi og Åsmund er rare. Synnøve vil helst ikke bli tatt bilde av.
Jeg er glad jeg kjenner rare mennesker.


Caroline <3 kake


Idag fikk jeg låne Heidi sine seriemorderbriller på skola. Digg!

Nå er det natta. Har vært på besøk hos øyvinds søster i kveld. Vi har sett en finsk film som nesten var stumfilm og veldig space.

Natta!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det er nesten så Mari og jeg ikke var med*grin* I morgen skal vi leke arkitektur geeker på Gløs...lurer på om vi gleder oss jeg. Neppe....Gleder meg til å bli ferdig da. Kun torsdag det er meldt snø btw, og snø suger....C

Anonym sa...

Ja, det tror jeg vi er meget enige om. Snø suger. Og litt arkitektur også.

Åsmund sa...

Hallo.

Hvem er den staute karen med de sorte brillene? Tror det er meg. Usikker.

Fint å være turist i Trondheim.

Hyggelig å møte på dere, venner av Heidi & Caro.

Joachim sa...

I lige måde Åsmund.
Og velkommen igjen.

Hiv og hoj!