søndag, august 24, 2008

Alle gode ting er fire

Idag blir det fire blogginnlegg. Jeg tror det er ny rekord.

Hvis man ikke blir lei av å lese på min blogg, kan man jo se på Heidi sin. Adressen er kvalogactionfilm.blogspot.com. Eller trykke på linken som ligger sånn ca. der

----->


Vi er bohemer. Kunstneriske utskudd som lever fra hånd til munn i Paris.

På torsdag var vi på visning i en leilighet som ligger i nord. I et område vi egentlig ikke hadde planer om å bo i. Men det er litt sånn at man må ta det man får. Leiligheten er stor og fin, og på gata nedenfor vrimler det av det vi i Norge kaller etnisk minoritet. De griller blant annet mais på gata over store tønner.
Jeg føler at jeg ikke helle blander inn med resten av gutta i området, men de er sikkert snille fordi.
Det var et eldre ektepar som skulle leie ut stedet, og de snakket ikke ett ord engelsk. Det ble mye tegning og fingerspråk, men tilslutt gikk det. Fint å merke at litt av fransken fra videregående fortsatt sitter.

4 kommentarer:

Karoline O.A. Pettersen sa...

Dere glir rett inn!
Med et snev av misunnelse, får jeg si at det virker som dere klarer dere fint så langt, og at alt er litt småspennende for tiden. Herlig ain`t it?! :-D

Ces`t la vie! (Skrives det sånn?)

Anonym sa...

C`est la vie:)

You know me, I`ll manage!

øyvind sa...

Oj, her føles det ut som man har ligget i koma en uke og det har skjedd masse mens man har vært bevisstløs, mens man i virkeligheten bare ikke har sjekket bloggen til Joachim siden i går.

Men fin-fint! Paris virker fint.

Anonym sa...

Gøy å se bilder!!! Og det alternative dusjforhenget gjorde dagen min her hjemme i stakkars Oslo. For det er sånn det føles når jeg ser bilder fra deres første uke. At Norge kan ta seg en tørr bolle. Og det ser ut som at dere herjer Paris med stil. Kollektiv blir flott tror jeg! :)