onsdag, august 13, 2008

These boots are made for walking

Har kjøpt meg nye-brukte sko. Hundre kroner på Hamars bruktbutikk "Som Nytt". Litt trange, men veldig fine. I anledning at jeg snart skal flytte et sted der alle går i sånne sko. Og litt fordi jeg likte de.

Satte med ned for å prøve å legge inn bilder fra det nye kameraet. Fikk det ikke til. Dukka aldri opp noe lite ikon som fortalte at kamera var kobla til. Måtte til og med lese i manualen. Jaja, tenkte jeg. Jeg får kjøpe meg en kortleser i morgen da. Æsj, bortkasta penger.
Og etterpå kom jeg på at jeg jo hadde en kortleser.
Herregud, av og til.
Også feira jeg med å slenge kamera i bakken ved et uhell.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hei:)
kuuuule sko!!!
døm passe perfekt i paris må e si;)

Anonym sa...

these boots heter det vel?

Anonym sa...

Voopst. Flisespikker?